Pagina Laden... even geduld a.u.b.!

Ziet u deze pagina niet verschijnen? Klik hier

Ncis-forum.nl      
Home • Forums • Controleer je PB • Aanmelden • Inloggen
Kalender 

Extra Menu
De thuis basis van IntegraMOD Nederland(s)IntegraMOD.nl
IntegraMOD installatie HandleidingInstallatie
IntegraMOD instellingen HandleidingInstellingen

Site Menu
Ga naar de Portaal paginaHome
Forum IndexForums
Algemeen
Bekijk de Acroniemen van deze siteAcroniemen
Bekijk geuploade fotosFotoalbums
Bekijk gebeurtenissen die in dit forum geplaatst zijnKalender
Ga naar de DownloadsDownloads
Online help bij dit forumRondleiding
Bekijk artikelen in de Kennis BankKennis Bank
Onderwerpen die als hoogste gewaardeerd zijn door forum gebruikersWaarderingen
Links CategorieënLinks
Een lijst van gebruikers die online zijn.Online gebruikers
Nieuws in RSS formaatRSS Nieuws Feed
Lees de regels van dit forumRegels
Lijst Team, medewerkers van deze siteTeam
Bekijk website statistiekenStatistieken
Zoeken
Vaak gestelde vragenFAQ
Doorzoek de forums.Forums
Doorzoek downloadsDownloads
Search_kb_extendKennis Bank
Gebruiker
Beheer je cookiesMijn Cookies

Gebruikers Info
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Onthouden

Ik ben mijn Wachtwoord vergeten

Nog geen account?
Meld je HIER gratis aan!

Nieuwste
Onderwerpen
» Galgje
van Groentje op Do 09 Sep 2010, 20:15

» Eliminatiespel Afleveringen NCIS #2
van Groentje op Do 09 Sep 2010, 20:14

» Vraag het Gibbs.
van GibbsGirl op Do 09 Sep 2010, 18:29

» Over van alles en nog wat
van Groentje op Wo 08 Sep 2010, 21:39

» Weather Girl
van Groentje op Di 07 Sep 2010, 17:11

» Banners GibbsGirl
van Groentje op Do 02 Sep 2010, 22:40

» Moonlampjes "Banners"
van Moonlampje op Do 02 Sep 2010, 22:26

» 8.01 Spider and the Fly
van JethroGibbs op Do 02 Sep 2010, 8:22

» 13e Stelling: Ncis moet vaker afleveringen krijgen samen .?
van GibbsGirl op Wo 01 Sep 2010, 18:17

» Forum is er weer en doet het weer
van JethroGibbs op Di 31 Aug 2010, 16:54

Wat als ncis een school zou zijn?

Bekijk vorig onderwerp Bekijk printer vriendelijke versie Zoeken Aantal berichten per plaatser in dit onderwerp Exporteer onderwerp lijn naar een tekst bestand Bekijk volgende onderwerp
Auteur Bericht
Ro_sanne
Michelle Lee
Michelle Lee

Netherlands Nl_gelderland
BerichtGeplaatst: Wo 10 Mar 2010, 19:52   Onderwerp:  Wat als ncis een school zou zijn? Terug naar boven 

Heey,
Ik heb dit op internet gevonden en vondt het erg leuk:

WHY DO I FEEL LIKE A HIGH SCHOOL PRINCIPAL (DUTCH)
Gibbs zei ooit dat hij zich net een schoolhoofd voelde, toen Tony en Kate elkaar weer aan het pesten/plagen waren. Maar wat nou als NCIS geplaatst was in een middelbare school in plaats van een regeringseenheid. Wat zou Gibbs dan zeggen tegen zijn 'studenten' (de Gibblets) en zijn collega's (Fornell, Ducky etc.)?

Gibbs: "McGee. Goed je huiswerk gedaan. Maar 40 pagina's is overdreven als je maar om 2 pagina's is gevraagd. Wil je even gaan nadenken over de betekenis van het woord "overdrijven"?"

Gibbs: "DiNozzo! Haal je moblie telefooncamera weg bij Abby's rok. Het kan me niet schelen wat voor tattoo je denkt dat ze heeft. Je kijkt niet onder de rokken van meisjes.

Gibbs: "Juffrouw David. We waarderen je intresse in ontleedkunde. Maar, het heeft Dr. Mallard een lange tijd gekost die labratten te fokken en het was niet aardig om te kijken hoeveel je er kan onthoofden met een zwaai van je mesje. Verontschuldig je tegenover hem en je hebt 3 weken labrat kooischoonmaakdienst.

Gibbs: "TONY! stop met het irriteren van Kate. En Kate, jij gaat zitten en luistert niet naat Tony. Waarom voel ik me nu net een schoolhoofd?"

Gibbs: "Mr. DiNozzo. Het lijkt alsof je niets doet tijdens de les, maar tog slaag je met vlag en wimpel. Kun je me dit uitleggen? "

Gibbs: "Juffrouw David. We accepteren geen bedreigingen in deze school."
David: "Wat voor bedreigingen meneer?"
Gibbs: Laten we zeggen dat Meneer DiNozzo nu een fobie voor paperclips heeft ontwikkeld."

DiNozzo: "Directeur Gibbs, moet ik voorin de klas zitten? *krijgt headslap* Auw, ja, misschien wel, sorry meneer."

Gibbs: "Abigail, ik begrijp dat het nablijven met meneer Fornell niet zo goed ging. Je schrijft nu dus 1000 keer 'Ik zal geen leraren in de war brengen tijdens het nablijven'."

Gibbs: McGee, we weten allemaal dat je een hoog IQ hebt, maar dat geeft je geen toestemming om Juffrouw Shepard bijles te geven in computerkunde."

Gibbs: "Caitlin, niet elk schoolhoofd houdt van klikspanen!"

Gibbs: "Tony, het is mij ter oren gekomen dat je weer hebt staan flirten me juffrouw Shepard."

Gibbs: "Jullie zijn allemaal jonge volwassenen. Dat betekend dat ik medewerking verwacht. Daarom, onthoud dit. Als je niet meewerkt, willen we je niet. De lastposten weten wie er bedoeld worden. *kijk 2 leerlingen aan* Ja toch, Mr. DiNozzo, juffrouw Sciuto?"

Gibbs: "Dr. Mallard heeft je zijn tijd gegeven om je les te geven in ontleedkunde, Anthony, het zou gewaardeerd worden als je die tijd niet zou gebruiken om propjes naar het plafond te gooien!"

Gibbs: "Ik heb Coach Vance de instructies gegeven om iedereen met een gemiddelde lager dan een 6 te schorsen. Dit geld voor iedereen, van de topspeler tot de kluns. Niet studeren, geen lol. Heb ik mijzelf duidelijk gemaakt?"

Gibbs: "Jennifer Shepard. 15 centimeter hoge hakken zijn niet als acceptabele schoenen bevonden voor school en het kan me niet schelen dat ze je mooi laten lopen."

Gibbs: "DiNozzo, Todd, noem McGee geen FUBAR meer." *head slap*
Kate: "Het spij-"
Gibbs: "Waag het niet je te verontschuldigen! Het is een teken van zwakte."

Gibbs: "Tony, Abby, Stop met klieren in de klas!"

Gibbs: *Tikt op de microfoon* "Mag ik jullie aandacht. Ik wil de 2 leerlingen die de beste resultaten voor de toetsweek feliciteren. Timothy McGee en James Palmer Hadden allebei de hoogst mogelijke score. De scores hangen bij mijn kantoor zodat iedereen kan zien hoe ze het hebben gedaan."

Gibbs: "En laat me je eraan helpen herinneren...Geen mensen in elkaar slaan achter het fietsenhok Juffrouw David!"

Gibbs: "Je mag dan wel menselijke biologie studeren volgend semester, Juffrouw David, Maar dat geeft je geen toestemming om op Mr. DiNozzo te springen en zijn oor te likken!"

Gibbs: "Juffrouw David, Het is niet langer te accepteren dat je het schoolbord als dartbord gebruikt om Mr. DiNozzo te leren hoe je met messen moet gooien!"

Gibbs: "Abigail, Het is mij ter oren gekomen dat je niet wakker kan blijven tijdens de les."
Abby: "Nou, hoe kan dat ook meneer? We Hebben geen Caf-Pow machines!"

Luidruchtige klas, Gibbs komt binnen en kijkt ze aan, plotselinge stilte.

Gibbs: "Hey Ducky, tot nu toe heb ik deze week 3 gevechten onderbroken, twee keer eerste hulp toegepast, een vermiste student in de struiken gevonden, heb er 2 geschorst wegens stelen en DiNozzo iedere dag gesurveilleerd tijdens nablijven - Ik begin me een federaal agent te voelen!"

Gibbs: "Juffrouw David, wat heb ik nou gezegd over pesten met paperclips!"

Gibbs to Vance: "Het kan me niet schelen hoeveel geld je hebt uitgegeven aan dat computerschermsysteen, ik wil mijn schoolbord en krijtjes terug.. NU!"

Gibbs : "Mr Fornell, mijn kantoor, nu! "
Fornell : "Heb je nu een echt kantoor?"

Gibbs: "McGee! Heb je dit huiswerk gegoogled? DiNozzo - dat je achter me staat betekend niet dat ik niet zie dat je McGee uitlacht!"

Gibbs: "Juffrouw David, wat had ik nou gezegd over het doen met Mr DiNozzo tijdens de pauze?

Gibbs: "Abigail.. haal die halsband van McGee af, het is geen 'neem je huisdier mee naar school' dag."

DiNozzo: "Ziet u, ik passeerde de meisjeskleedkamer toen ik een luide gil hoorde."
Gibbs: "Het gegil begon toen je de kleedkamer binnenkwam."

Gibbs: "Kate, hou op met het vlechten van Abby's haar. Tony, voeten van je tafel en concentreren! Waarom kon ik uitgerekend vandaag geen invaldocent vinden?!

Gibbs: McGee!!! Je moet reasearch doen op het internet! Niet posten op deze website genaamd" ... *doet zijn bril op en leest de titel van de site* "NCIS fan wiki."

Gibbs: DiNozzo! Wat heb ik nou gezegd over het opeten van Ziva's lunch? DiNozzo tegen Gibbs: "het is niet die van Ziva, het is die van jou!"

Gibbs: Okay, wie van jullie heeft de helft van mijn appel opgegeten en op zijn kop teruggelegd? McGee!? McGee tegen Gibbs: "Nee, ik was het niet! Ik heb alleen Abby's cakeje gegeten!"

Gibbs loopt waardig het lokaal binnen. Hij staart naar het gieggelende groepje. "Oke! Wie liet die wind?" Abby tegen Gibbs: Bert deed het!" *iedereen grinnikt*

Gibbs:" Ik heb een klein lammetje gevonden, het is me naar school gevolgd. Wie wil ervoor zorgen?" Dinozzo steekt zijn hand op en zegt: " Ik heb een nieuw lam pizza plan, en ik denk dat het cool is als Ducky het in kleine stukjes snijdt, ze in lijkzakken stopt en daarna invriest!" *2 head slaps van Gibbs*

Gibbs: "DiNozzo, spel N.C.I.S.!" DiNozzo:" Umm, umm. N...Nn iets...Ik weet het.... C.S.I. !" * 2 head slaps*

Tony: "Jullie raden nooit wie ik het zag doen achter het fietsenhok!" Kate, Ziva, McGee & Abby:"wie!?" Tony: "Directeur Gibbs en Juffrouw Sheppard" iedereen begint te giegellen "En ze gingen echt heel ver." Iedereen is stil. Gibbs: "Is dat zo, DiNozzo" *Headslap*

Gibbs: "Middag klas."
Klas: "Goede middag meneer!"
Gibbs: "Wie heeft deze liefdesbrief op mijn bureau gelegd? ... Abby!"
Abby: "Nee, nee ik was het niet Gibbs!"
Mrs. Mallard: "Oh Jethro, ken je mijn handschrift nu nog steeds niet?"

Gibbs geeft gymles. "Dinozzo, waarom schopte je die bal recht in de computer van de school?!" Dinozzo: "Nou, baas, u zei dat ik het in het doel moest schieten."

Gibbs: "Juffrouw Sciuto, wat heb ik je nou gezegd over het opsluiten van klasgenootjes in kleine ruimtes?"
Abby: "Maar, meneer, ze zijn zo perfect voor elkaar... ze hebben gewoon een duwtje in de rug nodig!"
Gibbs: "Dat kan me niets schelen. Zeg me gewoon waar je DiNozzo en David samen hebt opgesloten!"

Tony: "Jullie raden nooi wat ik op McGee's feestje zag toen jullie weg waren. Jullie kennen dat speelhuisje." Gibbs en Jenny zijn dichtbij, plotseling rent Gibbs naar zijn kantoor. "Dus ik keek door het raampje en daar was het, het walgelijkste gezicht dat ik ooit..." Gibbs: "DiNozzo, Meld je onmiddellijk in het kantoor van het schoolhoofd."

Gibbs to class: "Waar is McGee vandaag?"
Abby: "Nou, we moesten gister van klas wisselen. Ik ga normaal gesproken naar kookles en McGee naar scheikunde... en McGee was gewend aan het aflikken van mijn lepel."

School kamp tijd!
(Directeur Gibbs en zijn studenten zijn op kamp!)
Gibbs: "Nee DiNozzo, je slaap vannacht in je eigen tent, niet in die van Juffrouw David's. Ziva:" Maar meneer, het is niet wat u denkt! Tony is bang voor die boswachtster die problemen heeft met het haar op haar onderarm, we zijn tenslotte in het bos!" Tony: " Ze is mijn therapeut nog wat verschuldigd."

Terwijl de Gibblets slapen in het diepste deel van het bos steelt Gibbs hun kompassen, water en voedsel. Hij laat een bericht achter op een boom. "Kijk of er iets is verminderd, ik hoop dat jullie een mes bij jullie hebben. Een hint: Als je denkt dat je naar het oosten gaat, ga je naar het westen." Getekend: "De baas".

Tony: Dit is een Gibbs truuk! We gaan naar het zuiden! Dus, heeft iemand idee?n...

(ze zijn aan het rotsklimmen) Gibbs: "DiNozzo, trek lijnen in plaats van naar het achterwerk van Juffrouw Davis te kijken *headslap*"

Download Bericht  Niet gewaardeerd  
Moonlampje
Ziva
Ziva

Netherlands Nl_zuid_holland
BerichtGeplaatst: Zo 11 Apr 2010, 19:39   Onderwerp:   Terug naar boven 

sjees! hoe lang zullen ze erover gedaan hebben om dit bij elkaar te verzinnen? Heel blij zitten wel goeie tussen Heel blij

Mark Harmon Fansite Nederland
Download Bericht  Niet gewaardeerd  
jelle1110
Site Beheerder
Site Beheerder

Netherlands Nl_zuid_holland
BerichtGeplaatst: Ma 12 Apr 2010, 9:12   Onderwerp:   Terug naar boven 

Haha, grappig om te lezen Heel blij

Ga naar:   

Bekijk vorig onderwerp Bekijk printer vriendelijke versie Zoeken Aantal berichten per plaatser in dit onderwerp Exporteer onderwerp lijn naar een tekst bestand Bekijk volgende onderwerp

In dit forum,
kun je geen nieuwe onderwerpen plaatsen
kun je niet antwoorden op onderwerpen
kun je niet je berichten bewerken
kun je niet je berichten verwijderen
kun je niet stemmen in Opiniepeiling
kun je geen attachments plaatsen
kun je bestanden downloaden
Klik hier! Of klik hier!
Alle tijden zijn GMT + 1 uur | Taal bestanden door: The Dutch Team ©