|
|
| |
|
|
|
|
 |
Nieuwste Onderwerpen |
» Galgje
van Groentje op Do 09 Sep 2010, 20:15
» Eliminatiespel Afleveringen NCIS #2
van Groentje op Do 09 Sep 2010, 20:14
» Vraag het Gibbs.
van GibbsGirl op Do 09 Sep 2010, 18:29
» Over van alles en nog wat
van Groentje op Wo 08 Sep 2010, 21:39
» Weather Girl
van Groentje op Di 07 Sep 2010, 17:11
» Banners GibbsGirl
van Groentje op Do 02 Sep 2010, 22:40
» Moonlampjes "Banners"
van Moonlampje op Do 02 Sep 2010, 22:26
» 8.01 Spider and the Fly
van JethroGibbs op Do 02 Sep 2010, 8:22
» 13e Stelling: Ncis moet vaker afleveringen krijgen samen .?
van GibbsGirl op Wo 01 Sep 2010, 18:17
» Forum is er weer en doet het weer
van JethroGibbs op Di 31 Aug 2010, 16:54
|
|
|  |
| Auteur |
Bericht |
JethroGibbs  Site Beheerder
|
|
Niet gewaardeerd
|
|
cabralco  Secnav
|
Nee, Mark is Gibbs. Als hij weg zou gaan, zal Gibbs ook vertrekken.
|
|
|
|
shalina  Michelle Lee
|
Ik ben het eens met cabralco. Je kunt de orginele cast niet veranderen, want dan krijg je een hele andere ncis.
Want geen enkel mens is hetzelfde als mark, dus zal gibbs ook een ander persoon zijn.
Dan is gibbs idd weg.
|
|
|
|
Niet gewaardeerd
|
|
Blokkie88  Gibbs
|
Ik denk het niet want we zijn allemaal gewend aan mark en hij heeft 7 jaar gehad om gibbs door te krijgen en hij weet het nog niet helemaal, daarbij komt dat mark en micheal elkaar erg mogen, de rest ook en dat spat ook van het scherm! Wat ik wel raar vind is dat ik heel veel mensen hoor dat als gibbs weggaat ze de serie ook niet meer volgen, als hij dan weggaat ooit ,ik hoop van niet, is dat hij terug komt in de rol van mike franks als oude mentor, bij een zaak van tony en ziva die gedeeld de baas zijn omdat ze dan een stel zijn en ze erin geluisd worden....
|
|
DiNozzo: I'd rather be homeless then be you, Probie!!!
|
|
Niet gewaardeerd
|
|
cabralco  Secnav
|
Mocht Gibbs ooit weggaan, is de serie niet meer hezelfde, maar ik zou niet stoppen met kijken.
|
|
|
|
jelle1110  Site Beheerder
|
| cabralco Schreef (Bekijk Bericht): | | Nee, Mark is Gibbs. Als hij weg zou gaan, zal Gibbs ook vertrekken. |
Mee eens
|
|
|
|
Nemisses  Gibbs
|
Deze stelling gebiedt mij te zeggen dat diegene die dit bedacht heeft zijn mond mag gaan spoelen of liever gezegd zijn hersens. (maar ja die kun je niet spoelen) Gatsie moet er niet eens aan denken ! Maw NEE dus ! dat kan niet.
|
|
|
|
Niet gewaardeerd
|
|
JethroGibbs  Site Beheerder
|
Ik zal even verklaren:
Op tv was er iemand ik dacht te menen johnny depp die vertelde dat ieder goede acteur elke rol kan doen of over nemen.
Je hebt series als er dan iemand ziek is word de rol tijdelijk over genomen door een ander.
Dit gaat altijd zonder enige problemen verklaarde johnny depp, en hij beweerd dus dat ieder beetje GOEDE acteur elk rol kan aan nemen, daarom was mijn interesse dus naar jullie toe wat zouden jullie er van vinden als de rol van Gibbs overgenomen zou worden door iemand anders 
|
|
|
|
cabralco  Secnav
|
Ik snap wel dat ze dat doen, en een beetje goede acteur zou het misschien ook wel kunnen, maar het publiek pikt dat denk ik niet altijd.
In soap-series gaat dat denk ik ook makkelijker, maar in een serie als NCIS denk ik niet.
|
|
|
|
|
|
|
In dit forum, kun je geen nieuwe onderwerpen plaatsen kun je niet antwoorden op onderwerpen kun je niet je berichten bewerken kun je niet je berichten verwijderen kun je niet stemmen in Opiniepeiling kun je geen attachments plaatsen kun je bestanden downloaden |
|
|
|  |
|
|
|