Episode 12 season 2
DiNozzo: This guy made 6 figures last year on the market!!!
McGee: Too bad your not a computergeek, Tony?
DiNozzo: I'd rather be homeless then be you, Probie!!!
Niet gewaardeerd
IloveTiva
McGee
goed zo
Secnav
misch weten jullie dat wel: ik wil graag kopen via ebay of amazon of/en soms marktplaats, en daar kan je alleen kopen via paypal is dat een goed systeem en betrouwbaar??
en moet je persee paypal linken aan je credietcard? of je giro ook ok, ik heb die namelijk nog niet geactiveerd.
Ik heb vorige maand voor het eerst gekocht op ebay in de UK en heb daarvoor paypal gebruikt. Aangezien ik geen creditcard heb moest ik dat via mijn bank regelen. Dit gedaan en vervolgens controlen zij jouw nummer door er een minum bedrag op te storten ter controle. (maw ben jij wel wie je zegt dat je bent) Ik heb er voor gekozen om een x bedrag op paypal te zetten zodat ik niet elke keer via mijn bank dat hoeft te doen. Tot nu toe geen klachten, snel en efficient maar het is natuurlijk dom om te denken dat dit altijd veilig is maar je kunt zoveel mogelijk beveiligen. (maar wat is dat nou wel)
PS ik heb de 2 uitgebrachte cd's van NCIS gekocht, na een week kon ik ze ophalen bij het postkantoor omdat ik bij aflevering niet thuis was. Ik schrok wel nadat ik had besteld, bedacht me ineens dat de verkoper niet eens wist waar hij het ea. naar toe moest sturen maar dat regelt ebay dus omdat je een account moet aanmaken. Ach zo leer je elke keer wat.
Veilig weet ik dus niet maar je kunt een hoop zelf bekijken, bij wie koop je, wat is zijn/haar rating, zijn er klachten enz....Ik heb in ieder geval de ene keer dat ik het heb gebruikt geen problemen ondervonden.
Niet gewaardeerd
Nemisses
Gibbs
Ik had net ff een complete inzinking. Ik start mijn computer op en zwart....een of andere rare melding...en dat was het..niets meer. Nee, dacht ik nog niet nu de aflevering JetLag er aan zit te komen. Ik had al helemaal visioenen dat ik alles nieuw moest kopen en/of ea. laten reparen en dat het vervolgens niet op tijd klaar was en nog meer van dat soort dingen. Terwijl ik de machine loskoppel van de randapperatuur begint hij ineens weer te werken duhhhhh ik alles heel voorzichtig weer aan koppelen, speakers, muis enz... en het draait weer geen idee wat dit geweest kan zijn. Gisteren een complete scan laten uitvoeren op spyware, malware enz...zat niets in dus wat het is geweest geen idee. Schrok me kapot, ik dacht echter ook al 'als ik een nieuwe moet kopen dan wil ik dit erbij en dat...en dit..." Dus ik zat te denken wat nou als hij inderdaad kapot was geweest, wat kunnen jullie aanbevelen dat ik bij een volgende labtop echt moet hebben, hoeveel geheugen maw vertel me wat een top computer zou moeten hebben. Waar zou ik op moeten letten.
Niet gewaardeerd
Remke79
Secnav
whaaahaaa ik heb kaartjes voor jeff dunham , voor de normale prijs ook nog, ging ff met toeval kijken op envetim en ja hoor er waren weer kaarten vrij gekomen, dus gelijk maar gekocht voordat t op is weer.
mijn tv is naar zijn grootje wel beeld geen geluid. Ik had er van de week al last van tijdens NCIS op maandag, ik dacht dat de TV heel zacht stond maar plotsklaps knalde het geluid er loeihard weer uit...arghhh en nu...stilte beetje raar tv kijken. Dus ik ben nu bezig met het uitzoeken van een tv'tje via internet en dan ga ik hem morgen halen bij BCC natuurlijk wel full HD als ik dan toch een nieuwe moet halen dan gelijk goed + blu ray dvd. Ik heb wat uitgezocht, hier en daar recensies vergeleken en hopelijk kan ik morgen ea uitzoeken.
Niet gewaardeerd
Blokkie88
Gibbs
ok jammer maar elk nadeel heb ze voordeel nieuwe dingen zijn altijd lkeuk
mijn tv is naar zijn grootje wel beeld geen geluid. Ik had er van de week al last van tijdens NCIS op maandag, ik dacht dat de TV heel zacht stond maar plotsklaps knalde het geluid er loeihard weer uit...arghhh en nu...stilte beetje raar tv kijken. Dus ik ben nu bezig met het uitzoeken van een tv'tje via internet en dan ga ik hem morgen halen bij BCC natuurlijk wel full HD als ik dan toch een nieuwe moet halen dan gelijk goed + blu ray dvd. Ik heb wat uitgezocht, hier en daar recensies vergeleken en hopelijk kan ik morgen ea uitzoeken.
Oei, oppassen daarmee!
Mijn oude TV deed dat ook en negeerde het altijd. Als ik hem aanzette ging hij steeds aan en uit en pas na een aantal seconden deed 'ie het weer. Op een gegeven moment zette ik hem aan, gebeurde niets maar rook wel brand, zette hem uit en er kwam rook uit de binnenkant. Toen maar een nieuwe gehaald
_________________ 'It's better to seek forgiveness than ask permission'
Niet gewaardeerd
McGee
Palmer
Heb het ontzettend druk met school. Echt alles komt weer eens te gelijk.
Heb daardoor minder tijd voor andere dingen. Ben ook al lang niet op het forum geweest *baal*.
ok wat vinden jullie eigenlijk van het gedoe met nbc: jay en conan
jay had de late night, wilde iets anders en kreeg dus andere tijd op de avond, zo kreeg conan dus jay "zijn"(eigenlijk is johnny carson ermee begonnen 30j gelee) show, maar cijfers waren van jay te laag maar hij wilde eingelijk ook weer terug naar oude tijdstip , en conan die wilde niet naar een later tijdstip oftewel naar de volgende dag eigenlijk 00.05, en zo heeft hij ontslag genomen en 45miljoen meekregen waarvan hij zijn ontslagen medewerkers uit eigen zak heeft betaald(is nu in onderhandeling met fox)
in de laatste week heeft conan nog ff nbc geld afhandig gemaakt door dit te doen met een auto : Link
Episode 12 season 2
Niet gewaardeerd
jelle1110
Site Beheerder
Ik kom echt TE weinig op het forum de laatste tijd...
Ik laat jullie meteen even weten dat het forum minimaal nog ??n jaar door gaat aangezien de hoeveelheid mensen die we hebben.
Episode 12 season 2
In dit forum, kun je geen nieuwe onderwerpen plaatsen kun je niet antwoorden op onderwerpen kun je niet je berichten bewerken kun je niet je berichten verwijderen kun je niet stemmen in Opiniepeiling kun je geen attachments plaatsen kun je bestanden downloaden